Tyylikäs ja kestävä pakkaus on tulevaisuudessa yhä tärkeämpi edellytys menestyvälle tuotteelle
Kestävä, ekologinen ja tyylikäs pakkaus on olennainen osa houkuttelevaa tuotetta ja hyvää asiakaskokemusta. Pakkaus suojaa tuotetta ja tekee siitä kiinnostavan. Lisäksi verkkokaupasta tilattua tuotetta ei voida toimittaa vastaanottajalleen ehjänä ilman pakkausta.
Pakkaus on ensimmäinen asia, jonka ostaja näkee ja kokee saatuaan tuotteen kotiinsa. Hieno pakkaus herättää tunnereaktion ja jättää voimakkaan muistijäljen. Kivijalkakaupassa pakkaus on yleensä se, joka herättää ostajan mielenkiinnon.
Kokosimme muutamia ajatuksiamme pakkausten roolin kasvusta ja siitä, miten me Papermarkissa olemme valmistautuneet tähän muutokseen.
Verkkokauppa vaatii pakkaukselta paljon
Kiihtyvä verkkokauppa kasvattaa pakkausmateriaalien kysyntää globaalisti.
Pelkästään aaltopahvin kulutuksen ennakoidaan kasvavan 3,7% vuosivauhdilla. Kysynnän kasvu haastaa meidät pakkaustoimittajana vastaamaan teidän, asiakkaiden, kasvaviin laatuvaatimuksiin.
Kun kauppa siirtyy verkkoon, täytyy tuote pakata tyylikkäästi, kevyesti, kestävästi ja ekologisesti. Se vaatii paljon pakkausmateriaalilta. Me Papermarkilla käytämme mahdollisuuksien mukaan FSC®- ja PEFC™ -standardoitua kartonkia, joka on pakkauksen kokonaishiilijalanjäljen kannalta ekologisesti kestävä valinta.
Älyteknologia tulee pakkauksiin
Teknologian kehitys muuttaa kaikkea, eivätkä pakkaukset ole poikkeus.
Vaikka ekologista, kaunista ja kestävää kartonkia ei voi koskaan täysin syrjäyttää, tuo teknologia pakkauksiin täysin uusia ulottuvuuksia parantamaan esimerkiksi tuotteiden säilyvyyttä ja asiakaskokemusta.
Me Papermarkissa seuraamme jatkuvasti pakkausteknologioiden kehittymistä, jotta voimme palvella asiakkaitamme innovatiivisesti ja tuoda uusia palveluita kiinnostavien ja kestävien pakkausten suunnitteluun ja toteuttamiseen.
Tyylikäs pakkaus on ilo vastaanottajalle nyt ja tulevaisuudessa
Ympäristöä turmelevan kertakäyttökulttuurin aika on ohi ja tulevaisuudessa kierrätettävyys ja korkea laatu korostuvat, niin vaatetuksessa, sisustuksessa kuin tuotepakkauksissakin.
Me Papermarkissa uskomme siihen, että laatu maksaa aina vaivan eikä arvokas ole välttämättä kallista.
Laadukas ja tyylikäs pakkaus nostaa myös siihen pakatun tuotteen käyttöarvoa. Siksi käytämme paljon aikaamme visuaalisen suunnittelun kehittämiseen ja panostamme siihen, että asiakas saa tuotteeltaan myös esteettisiä elämyksiä.
Teknologia kehittyy ja muodit muuttuvat, mutta tyyli ja laatu ovat ikuisia.
Tilaa blogi sähköpostiisi ja seuraa pakkausalan uusimpia trendejä ja ideoita.
Lähettämällä lomakkeen hyväksyt tietosuojaselosteemme.